Om u beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van cookies. Wilt u eerst meer informatie over onze cookies klik hier. × Melding sluiten

Vezendkosten
De verzendkosten die bij Rikkoert Juweliers gehanteerd worden: Alle bestellingen van Rikkoert Juweliers worden door gerenommeerde postorderbedrijven verstuurd. Post NL en Mikropakket zijn de partijen waar wij mee samenwerken. Alle bestellingen boven de € 60,- worden gratis verstuurd, dit geldt alleen voor Nederland als verzendadres. Alle bestellingen worden ten alle tijden aangetekend en verzekerd verstuurd. Onder de € 60,- bedragen de verzendkosten € 4,95.

 Verzending is gratis vanaf € 60,- Verzekerd en Aangetekend


Buiten EU verzenden
Wilt u een bestelling naar het buitenland versturen is dit ook mogelijk. De verzendkosten naar Europese landen bedragen: € 9,00 of € 12,95 en de verzendkosten voor landen buiten Europa bedragen €26,50. Dit m.u.v. Canada, de Nederlandse Antillen en Zwitserland. Voor het versturen van uw pakketje naar Canada betaalt u € 19,95, naar de Nederlandse Antillen €30,- en naar Zwitserland €20,50. In de toegezonden email ontvangt u een Track & Trace code, zodat u de bestelling kan volgen op de website van PostNL en of Mikropakket.

Levertijden
De levertijden staan bij de detailpagina van het product vermeld. Deze levertijden staan gekoppeld aan de daadwerkelijke voorraad. Hierdoor kunnen deze levertijden behaald worden, mits het door het postorderbedrijf goed wordt verwerkt. In meeste gevallen gaat dit altijd goed. Mocht het zo zijn dat er een vertraging is ontstaan door welke reden dan ook wordt u hier per mail op de hoogte gehouden. 

 Levertijd bedraagt 1 - 2 werkdagen


De levertijden worden gehanteerd wanneer de betaling is ontvangen:

Levertijden voor producten die op voorraad zijn bedragen: 1-2 werkdagen.
Levertijden voor producten die niet op voorraad zijn bedragen 2 -5 werkdagen.

Besteld u meerdere producten waarvan één niet op voorraad, wordt de levertijd aangehouden van het product dat de meeste levertijd bedraagt. Mocht het zo zijn dat u het product dat wel op voorraad eerder wilt ontvangen kunt u hiervoor een mail sturen naar klantenservice@rikkoert.nl.

Bestelling rondom feestdagen

Wanneer u rondom de feestdagen voor 15.00 op één van onze webshops een product heeft besteld, zullen wij deze dezelfde dag nog versturen. Dit geldt alleen voor producten die op dat moment bij ons op voorraad zijn. Tevens is het niet mogelijk om een product te bestellen met een handgravure, vanwege de langere levertijd hiervan.

Mocht u vragen hebben over de levering van een bestelling rondom een feestdag, bel ons gerust hierover! Wij zullen dan met u meekijken naar de mogelijkheden.


Bestelling nog niet in huis
Mocht het zo zijn dat de bestelling na één of twee werkdagen nog niet binnen is, kan dit mede door het feit komen dat er vertraging is opgelopen bij het postorderbedrijf. Mocht het zo zijn dat een product dat op niet op voorraad is na vier dagen nog niet bezorgd is kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Telefonisch bestellenInfo/Telefonisch bestellen

Gemakkelijk, snel en eenvoudig!

Wilt u telefonisch bestellen, reserveren of heeft u een vraag hierover? Dan kunt u bellen naar het onderstaande telefoonnummer.

Wij vragen u het artikelnummer bij de hand te houden, zodat onze medewerkers u direct verder kunnen helpen.

Telefoonnummer: 0182-382651

*Telefoonkosten volgens lokaal tarief, bereikbaar van maandag tot en met zaterdag (9:00 - 17:00).

FeedbackFeedback

Vragen, klachten of verbeteringen?

Ondervindt u problemen met de website of heeft u verbeteringen, vragen of klachten? Stuur ons dan een e-mail door op de onderstaande knop te klikken.

Stuur ons een e-mail

*Wij streven ernaar u binnen twee werkdagen een reactie te sturen.